" ASSALAMUALAIKUM W.B.T "
SEMOGA SAUDARA / SAUDARI DI BERKATI OLEHNYA

Rabu, 30 Maret 2011

Jenis² minyak yang hendak di kongsikan.

Di sini putra hanya ingin kongsikan beberapa jenis minyak yang boleh di gunakan, tetapi tidak secara details..anda kena la kaji sendiri..hehhee...


Minyak Cendana : 
- Mengubah energy negatif menjadi positif
- Memperkuat aura


Minyak Misik:
- Mempertahankan aura/ energy
- Menstabilkan energy agar tidak naik turun


Minyak Zafaron:
- Untuk mengaktifkan benda
- Memperkuat aura


Minyak Cendana, Gaharu, Cinnamon dan Sandalwood 

berfungsi untuk membersikan energi buruk yang bersifat maskulin sehingga akan membawa kebersihan pada energi yang sudah kotor. Berguna utk menolak gangguan jin, melindungi diri ketika merasa takut.

Minyak Infinity, Lemon, Jeruk, J-Lo dan Happy Clinic 

berfungsi untuk membersihkan aura pengguna dan juga untuk mempengaruhi birahi lawan jenis si pengguna.

Minyak Mawar, Rose, Enternity, Axe, Cassablanca dan 1000 Bunga berfungsi untuk menampakkan ketenangan kepada suasana sekitar dimana pengguna akan nampak lebih cerah, lebih tenang dan senang dipandang org yang melihat. 


Minyak Jasmine, Melati dan Cuddle 

berfungsi membuat aroma kelembutan bagi pengguna sehingga orang yang melihat akan timbul belas kasihan kepada pengguna, karena mereka akan melihat pengguna layu & lemah.

Minyak Lavender 

berfungsi untuk tenang dan bagi para supranaturalis berguna untuk mempercepat latihan meraga sukma atau sebagai perantara penghubung ke alam ghaib dengan hidu aromanya. 

Minyak Menthol atau Tavvares 

berfungsi untuk menghilangkan minyak guna² atau pemikat,menghilangkan khayalan ttg seseorang yang dicintai atau disayangi berlebihan. Jika minyak ini dicampur denan minyak lavender, maka akan membuat orang pemarah menjadi tenang dan menghilangkan pikiran yang membuat hati gelisah atau emosi.

Minyak Gaharu 
berfungsi untuk mendekatkan kita kepada leluhur. Cara penggunaannya cukup dioleskan di nadi tangan kanan dan kiri kita.


Minyak Jafaron Merah 
salah satu fungsinya ialah pembangkit energi dan sekaligus pembangkit birahi. Baunya yang menyengat dan membuat mata menjadi panas.

Minyak Hajar Aswad 

Minyak ini jika dicampur dengan misik putih dan ditambah dengan sedikit cendana kraton akan menenangkan bathin dan cepat rileks.

PENGGUNAAN MINYAK :
Penggunaan minyak berkaitan dengan pengaktifan titik2 pada tubuh kita seperti di :

- pergelangan tangan...

- telapak tangan
- kening
- ubun2
- dada
- tiap persendian.

Lebih kurang macam tu la kelebihan minyak² yg putra tahu...begitu juga dengan bunga² yang boleh di gunakan utk mandi + doa..atau tak perlu cari bunga..campur je minyak wangi dengan air+doa...ehhehe

2 komentar:

Rynn mengatakan...

Tak payah minyak ni semua pun tak apa.. ayat Al quran pun dah cukup kuat untuk semua fungsi di atas yer.

PuTrA Yaa Siin mengatakan...

Salam Saudari Rynn,

itu kan ilmu.. o_0

nak lawan kalam ALLAH s.w.t mmg la xtertanding...tp semua benda di cipta tak ada yg sia² kan? guna kalam ALLAH s.w.t pun boleh jadi minyak...

Posting Komentar