" ASSALAMUALAIKUM W.B.T "
SEMOGA SAUDARA / SAUDARI DI BERKATI OLEHNYA

Jumat, 07 Januari 2011

2. Rasa ia benar

Jenis yang ni pula lagi hebat...mereka rasa mereka ni tuhan..dengan dalil² mereka sendiri..ada yang tak percaya hadis ada yang mereka kata kita ni sama macam hantu..kalau nampak hantu, tu la kita sebenarnya..
ini kes belajar tak ada guru atau ikut tarikat entah dari mana asal usul entah...tak pun yg lebih top ilmu mengenal diri la konon..sampai ngaku jadi tuhan..
Macam mereka ini susah sikit nak terangkan sebab mereka percaya dengan apa yang mereka faham dengan otak mereka je..terjemahan AL-QURAN pun mereka fahamkan sendiri dengan akal fikiran yang cetek..

contoh bagi yang sesat mesti pegang ayat ini
a. Bukan tangan mereka yang baling tetapi AKU yang baling
b.Bukan mereka yg jadikan, AKU yang jadikan

contoh ini mereka terjemahkan ayat AL-QURAN ikut kepala otak mereka je..
sedar lah wahai insan, sebelum terlambat........

Tidak ada komentar:

Posting Komentar